luquemj
| Subject: France Musique, Théâtre des Champs-Elysées : Gala Haendel 13th April 2011, 19:19 | |
| This has appeared in the schedule for next May on France Musique (check [You must be registered and logged in to see this link.]vendredi 27 mai 2011 Concert du soir Théâtre des Champs-Elysées : Gala Haendel Airs extraits de Rinaldo, Ariodante, Alcina, Rodelinda, Giulio Cesare… Sandrine Piau, Soprano Marie-Nicole Lemieux, Contralto Philippe Jaroussky, Contre-ténor Topi Lehtipuu, Ténor Le Concert d’Astrée Emmanuelle Haïm, Direction Concert donné le 19 mars 2010. J.Roze production. | |
|
*JaRoWi1647* Admin
| Subject: Re: France Musique, Théâtre des Champs-Elysées : Gala Haendel 14th April 2011, 18:52 | |
| liquemjThank you for the news! It was an wonderful concert! We have here another topic , I hope, the link to download still works. [You must be registered and logged in to see this link.] ________________________________ " J’essaye de contrôler mon image et je ne vois pas pourquoi je parlerais de ma vie privée ou pourquoi je devrais faire connaître publiquement mes choix politiques ou autres." [You must be registered and logged in to see this image.] | |
|